باشگاه مشتریان

طراحی وب سایت سفارشی(باشگاه مشتریان): دربسته مدیریتی امروز بنگاه های اقتصادی خود را در موقعیتی می یابند که می بایست جهت جذب و افزایش مشتریان و حفظ وفاداری ان ها تلاش نمایند. در بازار امروزی که از مشخصات ان رقابت مشتریان آگاه است تلاش برای ایجاد حسن وفاداری در مشتریان اهمیت بیشتری پیدا می کند و می توان به عنوان یکی از مهمترین عوامل استراتژیک موفق استفاده نمود. باشگاه مشتریان به عنوان یک واحد بر قرارکننده ی ارتباط با افراد یا سازمان ها از جمله ابزارهایی است که شرکت می تواند برای حفظ مشتریان از ان استفاده نماید. هدف باشگاه مشتریان ایجاد ارتباط مستقیم و منظم بین اعضاء و فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری با ایجاد یک رایطه دوستانه با ان ها است. این موضوع که مشتریان بلند مدت نسبت به مشتریان موقتی سود آورتر هستند در ادبیات بازاریابی به طور کامل مورد قبول واقع شده است. هراندازه مشتری وفادارتر باشد و هرچه بیشتر حفظ شود فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. در حالی که شرکت ها به تدریج به سمت بازاریابی یک به یک حرکت می کنند و غفلت از اهمیت باشگاه مشتریان می تواند باعث شکست سازمان شود. در باشگاه مشتریان با ارائه روش های تشویقی می تواند مشتریان را برای بازدید از کسب و کارها تحریم نماید. ایجاد یک باشگاه مشتریان مفید و تاثیر گذار کاری مهم و حرفه ای است. بنگاه های اقتصادی نیازمند سیستمی می باشند که با مشتریان و مراجعه کنندگان خود در تعامل باشد تا بتوانند از نقاط ضعف و قوت خود آگاه شوند. همچنین برند و خدمات خود را هر چه بیشتر به کاربران خود معرفی کرده و سهمی بیشتر از بازار کار را به خود اختصاص دهند. در همین راستا شرکت تارال باشگاه مشتریان(وب سایت سفارشی) را با امکانات ذیل معرفی کرده است:


هدف کلی از طراحی وب سایت سفارشی و باشگاه مشتریان:
  • ایجاد و خلق یک تجربه ای عالی و متمایز برای مشتریان شما با ایجاد باشگاه مخصوص ان ها
  • ایجاد ارتباط دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان و نیز مشتریان با یکدیگر
  • ارائه پاسخ مطلوب و شایسته در مقابل اعتماد مشتریان
  • تشویق مشتریان برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات
  • توسعه و خلق محصولات جدید از طریق شناسایی خواسته های جدید
  • اجرا و برگذاری جشنواره ها و قرعه کشی ها
  • تشویق مشتریان به رقابت با یکدیگر


امکانات پرتال سفارشی:
  • سیتم مدیریت مشترکین
  • مدیریت و سطح دسترسی مشترکین در وب سایت و پنل مدیریت وب سایت
    • تعریف گروه های مشترکین
    • تعریف قوانین
  • امکان تعریف تاریخ جهت دوره فعالیت مشترکین
  • سیستم ارسال فایل توسط مشترکین
  • سیستم مدیریت فروش
  • تعریف کالا و خدمات
  • سیستم تخفیف دهی
  • امکان ثبت شماره سریال برای خدمات و کالا
  • امکان مدیریت تراکنش های مالی انجام شده
  • سیستم محبوبیت کالا ها یا خدمات متصل به سیستم نظر سنجی
  • سیستم نظرسنجی
  • امکان نظرسنجی به صورت سفارشی
  • امکان نظر سنجی بر اساس کالا یا خدمات
  • سیستم پیام
    • امکان ارسال پیام برای مشترکین از طرق
    • ایمیل
    • پیامک
  • سیستم پیام داخلی باشگاه
  • امکان گروه بندی مشترکین جهت ارسال پیام
  • سیستم امتیاز بندی
  • امکان امتیاز بندی مشترکین جهت قرعه کشی یا خدمات ویژه
  • امکان امتیاز بندی کالاها
  • الگوها و روش های امتیاز بندی به صورت سفارشی توسط کارفرما مشخص می شود
  • سیستم مدیریت محتوای وب سایت
  • امکان تعریف منوها
  • مدیریت محتوای وب سایت
    • اخبار
    • مقالات
    • اطلاعیه ها
    • معرفی
    • و ...
  • سیستم مدیریت گالری
  • تمامی موارد ذکر شده بر اساس استاندار های سئو قابل تعریف است
  • سیستم قرعه کشی
  • طراحی وب سایت به صورت Responsive
  • طراحی قالب وب سایت به صورت سفارشی و منحصر به فرد
  • طراحی پروفایل مشتریان
  • امکان ایجاد فرم های سفارشی یر اساس سفارشات کارفرما

امکانات اپلیکیشن باشگاه مشتریان:
  • ارائه رزومه ی شرکت یا افراد به همراه اطلاعات متنی و تصویری
  • امکان ارائه کلیه خدمات و محصولات
  • امکان نمایش کلیپ بر روی هر یک از خدمات لحاظ شده
  • امکان پخش صدا بر روی هر یک از خدمات لحاظ شده
  • امکان نظر دهی بر روی هر یک از خدمات توسط مشترکین
  • سیستم امتیازدهی توسط هر یک از مشترکین(LIKE & DISLIKE)
  • امکان اشتراک گزاری اپلیکیشن و خدمات توسط مشترکین
  • امکان ایجاد لیست علاقه مندی ها
  • امکان درج قیمت بر روی هر یک از محصولات
  • امکان درج تخفیف قیمت بر روی هر یک از محصولات و خدمات
  • ثبت فاکتور خرید و ثبت سفارش به صورت انلاین
  • امکان ارئه توضیحات بر روی هر یک از خدمات به صورت متنی
  • امکان نمایش تصاویر تورها و خدمات با قابلیت 100% زوم
  • ارئه درج منوی درختی در کلیه صفحات اپلیکیشن
  • امکان دسته بندی کردن هر یک از خدمات و محصولات به صورت تفکیک شده
  • امکان نمایش گواهینامه های اخذ شده به همراه پخش صدا و پخش کلیپ
  • امکان نمایش کلیپ تصویری مدیر عامل به صورت آنلاین
  • درج کاتالوگ جهت دانلود مشترکین به صورت پی دی اف
  • امکان نمایش اطلاعات تماس در یک فولدر مجزا
  • امکان به روز رسانی اپلیکیشن توسط مشترکین
  • امکان نمایش پیام ها به مشترکین در یک فولدر مجزا از سمت مدیریت
  • امکان بایگانی و نمایش پیش فاکتور سفارشات جهت مشاهده برای مشترکین
  • امکان نمایش جدیدترین خبرها در یک فولدر مجزا به مشترکین
  • امکان جستجو(محتوا) برای مشترکین
  • نمایش اپلیکیشن به صورت آفلاین
  • دارای پنل مدیریت جهت کنترل اپلیکیشن به صورت جامع
  • ارائه کلیه خدمات و محصولات به صورت نا محدود
  • امکان ارسال پیام(صوتی، تصویری و متنی) از سمت مدیریت به مشترکین
  • امکان سطح دسترسی مشترکین جهت ارسال پیام از سمت مدیریت
  • امکان نمایش گزارشات مشترکین توسط پنل مدیریت
  • طراحی گرافیک اپلیکیشن به صورت سفارشی
  • بایگانی سفارشات مشترکین در پنل مدیریت
  • icon icon icon icon
    تمامی حقوق مادی و معنوی وب سایت متعلق به شرکت تارال می باشد